fredag 8 november 2013

Saknar foton på Arvid

Pga att jag flydde med Arvid från mitt ex så har jag inte många bebisbilder på Arvid. Det tycker jag är lite synd, samtidigt som det är skönt att slippa se bilder på exet (om han nu skulle råka vara med). Här har jag några bilder på Arvid i allafall.

Här är Arvid 5 månader. Min stora lilla älskling! Både lång och tjock var han som bebis. Nu är han bara lång :)


Här är Arvid 9 månader och kryper runt för fulla muggar.


Och så här ser han ut nu. Min stora lilla känsliga 4-åring!
 För tillfället befinner han sig, tillsammans med farmor i Danmark. De åkte dit med båt igår och kommer hem 17:30 på lördag. Det är så roligt att han och farmor kan hitta på så mycket skojigt tillsammans. Arvid älskar verkligen att vara hos farmor och Tommy (farmors man). Dessutom har Arvid fått resa en massa tack vare farmor. Han har varit i Danmark (nu är det andra gången han är där), i Tyskland och i Polen. Inte illa för att vara 4 år :). När jag var 4 år hade jag som mest rest till Småland :).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar